توفیق اجباری

من و هرآنچه در دامپزشکی تجربه میکنم

توفیق اجباری

من و هرآنچه در دامپزشکی تجربه میکنم

اگر نتونم آزادانه بنویسم نمی نویسم

به من میگن اینو بنویس اینجوری بنویس

اینو نه

اونجوری نه


نه نه نشد

دوباره

آهسته آهسته

با احتیاط

خب حالا شد

ولی تا نگا میکنم می بینم اصلا این که نوشتم اونی نیست که میخواستم بگم .

قهر میکنم

نوشته ام را پاره میکنم می اندازم تو زباله دان

و از نوشتن منصرف میشم



نظرات 1 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ق.ظ http://www.shahmoradi.blogsky.com

وحید جان بهتر آدم با واقعیت زندگی کنه من و تو یا خیلی بیشتر از ما هم نمی تونه این وضعیت عوض کنه پس بهتر خودمون رو اذیت نکنیم و سرمونو با درس خوندن و ورزش کردن و ... گرم کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد